Direktlänk till inlägg 23 april 2019

SÅ negativ

Av Tangent - 23 april 2019 23:24

virker det som - fordi jeg er glad for at påsken er over.

 


Høres også ut som jeg er den TV-slaven   


Hvilket jeg definitivt ikke er. 

 


Saken er at jeg er dårlig. Ikke frisk. Har vært sjuk i tre

måneder nå. Og var innlagt på sykehuset i 11 døgn.


Nå i mai skal jeg opereres. 


Så jeg er mest hjemme nå for tida. Klarer ikke, orker

ikke å være spes aktiv.

 

Derfor "spiser" jeg det meste på TV for tida.


Med unntak av i påsken. Uspiselig TV-program... - grrr!

 

 


Gnatt på deg  ^^

 

 

 


#negativ #påske #definitiv #definitivt #dårlig #frisk #sjuk #syk #døgnn #måneder #innlagt #innleggelse #sykehus #sykehuset #vår #våren #mai #operere #opereres #operasjon #hjem #hjemme #aktiv #aktivitet #blogg #TV #uspiselig #program


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tangent - 15 juli 2023 15:15

Lørdag

Av Tangent - 13 juli 2023 22:14

igjen... og tida, den går, nei; den løper, den flyr, den ILER!   Dagen kan snirkle seg avsted... sakte, langsomt. Men når man ser seg litt tilbake, på kvelden, så... har dagen flydd, den. Fort.   Tid. Er. Merkelig. Ta godt vare ^^ ...

Av Tangent - 5 januari 2021 21:35

å blåse liv i denne bloggen igjen... (?)   Alt - og alle til sin tid, ja.       Ta godt vare ^^ ...

Av Tangent - 1 maj 2019 22:45

dag.

Av Tangent - 30 april 2019 23:30

- ja! (y)

Skapa flashcards