Alla inlägg under april 2019

Av Tangent - 30 april 2019 23:30

- ja! (y)

Av Tangent - 29 april 2019 22:45

Jupp

Av Tangent - 28 april 2019 22:55

med potetsalat.


Jeg sier ikke mer...

Av Tangent - 27 april 2019 23:14

Hadde et varmt møte med dr. Oetker tidligere i kveld   


It all went good.





Gnatt, alle ^^

















#doktor #lege #leger #läkare #møte #möte #meeting #varm #varmt #hot #hett #kveld #kväll #Ötker #oetker #doctor #doc #Dr #good #godt #gott

Av Tangent - 26 april 2019 23:33

- kom i dag.


I neste uke skal jeg legges inn... og opereres dagen etter   

 

 

 

 

Gnatt, alle!










#brev #sykehus #sykehuset #uke #uker #innleggelse #operasjon #operasjonen #opereres

#sjukhus #sjukhuset #vecka #dag #dagen #operation #opereras

Av Tangent - 23 april 2019 23:24

virker det som - fordi jeg er glad for at påsken er over.

 


Høres også ut som jeg er den TV-slaven   


Hvilket jeg definitivt ikke er. 

 


Saken er at jeg er dårlig. Ikke frisk. Har vært sjuk i tre

måneder nå. Og var innlagt på sykehuset i 11 døgn.


Nå i mai skal jeg opereres. 


Så jeg er mest hjemme nå for tida. Klarer ikke, orker

ikke å være spes aktiv.

 

Derfor "spiser" jeg det meste på TV for tida.


Med unntak av i påsken. Uspiselig TV-program... - grrr!

 

 


Gnatt på deg  ^^

 

 

 


#negativ #påske #definitiv #definitivt #dårlig #frisk #sjuk #syk #døgnn #måneder #innlagt #innleggelse #sykehus #sykehuset #vår #våren #mai #operere #opereres #operasjon #hjem #hjemme #aktiv #aktivitet #blogg #TV #uspiselig #program


Av Tangent - 22 april 2019 23:48

 

- i morgen.

 

 

Slutt på repriser, krim-filmer, korte nyhetssendinger og rot.


I TV-programmet.


For denne gang.

 


Alt til sin tid.




Gnatt, verden ^^





#endelig #hverdag #reprise #repriser #krim #TV #nyheter #tid #godnatt #natt #verden

Skapa flashcards